ANIMATION EXHIBITION MASSCOM APRIL 2010

DRESS WEARING PEOPLE
this was an animation doing by my group for the animation course assesment….
this video was being marked and judged by our most suPer duper excellent lecturer MR BOB….
TQ SIR FOR SUCH KNOWLEDGE….
I WILL APPRECIATE THAT…..

Lets see the show….. enjoyed….

KaWan Sye Dah Kwen….

SELAMAT PENGANTIN BARU
ZAINALL DAN SHU……
tanggal 18 hb bertempat di kawasan perumahan saye…seorang lagi rakan telah selamat di ijabkabulkan…wah sangat meriah di situ hhuhuhu..semuanya hijau….
saye tumpang gembira untuk enall ..huhu ramai la yg datang termasuk geng geng kami di sekolah dulu….
mcm reunion sebentar pon ade huhuuh..
any way mmg seronok jumpe semua ..
semua skunk dah de life msg msg …
hhahahah bagi yang bakal naik pelamin selapas nie
jgn lupe la jempot ek..
acara petang itu turut di meriahkan dengan nyanyian dr saye ..
anuar zain keabadian cinta…..

aKhIrNya SaYe DeMam……………..

………. SHAh DeMam????…….
i think this was my first time deman selsema yg paling terok …hhahahaha
dah la nak final..its abaout 2 or 3 days before final….
dont know y?? hahahahahaa
but people said : dosa dosa kecil akan terhapus..
agaknya la ..Insyaallah ..
ya tuhanku aku hanya memohon pelindungan daripadamu…….
hai ahad di sebabkan tak tahan sgt …saya mengajak kakak baik yg sye syg..kak husna..
kak jom kiteklinik Uitm….
sebelum tu dah comfirkan ngan si iera …”hah shah bukak ja pk tue tak penah tutup pon”
confi dent minah nie hahahahahahah..
pegi la….top top sampi sane tutup….hampeh ne iera…
terpakasa ke klinik kat Komersial sek7..
klinik NAjat….
“sah awak demam…tapi pernafasan awak ok, kalu x awak boleh kene kuarantin takot H1N1 katenya ..
hahahaha sebb baek…..
THEN BALIK LA…..makan uba teros pengsan nie sok pgi..segar kembali..memulakan masa untuk ulangkaji…COm Research,,,
alhamdulilah seb baek dapat jawab wpon sehari ja mse nak tgk tgk itu ini..ayooooo..
so pesanan darisini..dah demam peergi la klinik takot papehal nati lagi susah…..
bye….salam shahsutramaya…..